Wij doen mee aan de Rabobank actie Hart voor de Achterhoek

LID VAN DE RABOBANK NOORD- EN OOST-ACHTERHOEK?
STEUN DAN MUZIEKVERENIGING GROENLO MET JOUW STEM!!!

Wij doen mee aan de Rabobank actie Hart voor de Achterhoek.
Van 9 tot en met 26 mei kunnen leden van de Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek stemmen op verenigingen en stichtingen die zij een warm hart toedragen. Iedere stem is geld waard en daarvoor hebben wij jouw hulp nodig.

Kom in actie en steun de Muziekvereniging Groenlo.
Ken jij mensen die lid zijn van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek? Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie, vrienden en kennissen tussen 9 en 26 mei hun stem op onze vereniging uitbrengen. Dus kom in actie en vraag hen op ons te stemmen!

Hart voor de Achterhoek: € 400.000,- voor verenigingen en stichtingen.
Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek heeft vanaf 2017 een nieuwe manier waarop zij verenigingen financieel steunen: “Hart voor de Achterhoek”. Zij stellen een bedrag van
€ 400.000,- ter beschikking aan lokale verenigingen en stichtingen die bij hen bankieren. De leden van de bank mogen vijf stemmen uitbrengen op verenigingen en stichtingen. Leden kunnen maximaal twee stemmen op eenzelfde vereniging uitbrengen. Iedere stem is dus geld waard. Hoe meer stemmen wij krijgen, hoe meer geld er verdiend wordt. Op de website www.rabobank.nl/noa vind je alle informatie over Hart voor de Achterhoek.

Steun onze vereniging
Geef ons jouw stem van 9 t/m 26 mei op www.rabobank.nl/noa

Jouw stem is geld waard!
Jij steunt ons toch ook?