De Knolle slaagt er al sinds 1959 in om bij elk optreden een gigantisch feest te maken! De Knolle beschikt over een breed repertoire van Egerlandmuziek, Golden Earring, De Sjonnies tot opzwepende Braziliaanse klanken. Door het uitgebreide repertoire is de Knolle voor elke gelegenheid geschikt. De Knolle speelt op zeer uiteenlopende feesten. Zo fungeert het orkest bijv. bij kermissen als boeren kapel, op festivals en andere gelegenheden als dweilorkest en tijdens de carnaval als hofkapel van carnavalsverenging ‘De Knunnekes’. Alle leden van de Knolle zijn lid van Muziekvereniging Groenlo. Door goede scholing en vele (gezellige) repetities staat de Knolle bekend om haar hoge muzikale niveau. De leden van de Knolle vormen een bont gezelschap. Van oud tot jong beleven ze allemaal enorm veel plezier aan het maken van muziek. De klanken van de Knolle zullen u bijvoorbeeld verrassen, ontroeren en de klanken zullen ervoor zorgen dat uw voetjes van de vloer komen. Kortom de Knolle maakt van elk feest een écht feest!

Jan Klein Gunnewiek – Voorzitter

Peter Woertman – Penningmeester